Získání stavebního povolení je administrativně náročný proces, my se však postaráme o veškeré podklady a jednání, abyste mohli stavět bez zbytečných starostí a co nejdříve se těšit na svůj nový domov. Téměř 98 % našich klientů tuto službu využívá – i to potvrzuje, že se na nás můžete spolehnout.
V rámci služby vyřízení stavebního povolení zajišťujeme kompletní administrativní servis od A do Z. Konkrétně pro vás obstaráme:
Pokud se pustíte do vyřizování stavebního povolení na vlastní pěst, připravte se na to, že vás čeká mnoho kroků, papírování a jednání s úřady.
Jakmile máte pohromadě projekt i všechna potřebná vyjádření, podáváte žádost o stavební povolení na příslušný stavební úřad. Žádost lze podat osobně v papírové podobě, nebo elektronicky (například přes datovou schránku). K formuláři žádosti se přikládají všechny požadované přílohy – projektová dokumentace, doklad o vlastnictví pozemku, získaná stanoviska úřadů a správců sítí, souhlasy sousedů a případně další specifické dokumenty podle povahy stavby.
Podáním žádosti se zahájí stavební řízení, v jehož průběhu úřad vše posuzuje a komunikuje s účastníky. Oficiální lhůta pro vyřízení stavebního povolení je sice 30 dnů (u složitějších případů 60 dnů) od podání, ale tuto dobu se daří dodržet jen výjimečně. V praxi musíte počítat s tím, že schválení potrvá i okolo 6 měsíců.
Pokud nemáte dost času na jednání s úřady nebo si nejste jistí, že vše zvládnete sami, rádi vám pomůžeme. Díky našim zkušenostem můžeme vyřízení výrazně urychlit – víme, na co si dát pozor a které kroky nepodcenit, aby šlo vše hladce a bez zbytečných průtahů.
V případě, že jste nenašli všechny důležité informace, které byste chtěli
vědět, neváhejte nám napsat a my váš dotaz zodpovíme co nejdříve.
Volejte - Pokud chcete rychlejší reakci, neváhejte nám zavolat: (+420) 728 405 961